FAQs

Below FAQ are some common concerns of our clients before purchasing the theme, if you have other questions, please just send it to example@domain.com.
Filter by topic
All
  • All
  • Orders and Shipping
  • Kthimet dhe këmbimet

Orders and Shipping

Si mund të krijoj një llogari?
Nën seksionin e llogarisë sime ose në faqen në dalje
Si ta gjurmoj statusin e porosisë sime?
thjesht vizitoni www.amar.al/track-order/
Will you keep my credit card information on file?
No we dont keep Credit Card information saved

Kthimet dhe këmbimet

Cila është politika juaj e kthimit?
Ju keni mundësinë për të kthyer artikujt nëse nuk hapen
Kam marrë artikullin e gabuar
Kontaktoni dergojeni mbrapsht porosinë pastaj ne do t’ju dërgojmë artikullin e duhur
Porosia ime erdhi e dëmtuar
Do të merrni një artikull të ri ose një rimbursim të plotë
Kontakti
Në adresën tuaj të shënuar në faqen e kontaktit me ne si dhe në emailin që keni marrë.
Si mund të marr mbështetjen ?
Po orari ynë i punës është 09:00 – 17:00 nga e hëna në të premte dhe nga 09:00 – 13:00 të shtunave.
Çfarë duhet të bëj nëse kam futur një adresë të pasaktë transporti?
Pastaj ju keni mundësinë të na dërgoni një email, të na kontaktoni në formular ose nga paneli i porosive si dhe në numrat tanë të telefonit
A mund ta ndryshoj apo anuloj një porosi pasi ta kem dorëzuar?
Po ju keni mundësinë për të ndryshuar ose anuluar.