
Aplikacioni falas me inteligjencë artificiale GESKE u ofron konsumatorëve një analizë të lëkurës për të kuptuar më shumë mbi nevojat e saj.
Â
E njohur pĂ«r qasjen e saj konkurruese nĂ« treg, Geske German Beauty Tech po tĂ«rheq vĂ«mendjen nĂ« tregtinĂ« ndĂ«rkombĂ«tare tĂ« bukurisĂ« nĂ«pĂ«r pika duty-free. Ky brand inovativ i kujdesit pĂ«r lĂ«kurĂ«n ndĂ«rthur teknologjinĂ« mĂ« tĂ« avancuar me formula tĂ« testuara klinikisht pĂ«r tĂ« ofruar zgjidhje efikase dhe tĂ« sofistikuara pĂ«r kujdesin e lĂ«kurĂ«s.Â
Â

Linje speciale me Hello Kitty
Seria e produkteve Hello Kitty nga Geske përfshin furça sonike për fytyrën, pajisje MicroCurrent, maska inteligjente, energjizues për sytë dhe sprej freskues për fytyrën.
Â
Â
Personalizim dhe çmim i arritshëm
Në lidhje me avantazhin konkurrues, Cherne thekson se çmimi është një nga faktorët diferencues më të rëndësishëm. Sipas saj, Geske po zëvendëson suksesshëm brandet e tjera që shesin pajisje me të njëjtat teknologji për çmime deri në pesë herë më të larta.
âQĂ«llimi ynĂ« Ă«shtĂ« tĂ« demokratizojmĂ« kujdesin pĂ«r lĂ«kurĂ«n e shĂ«ndetshme dhe tĂ« bukur. Gama jonĂ« e produkteve me çmime tĂ« pĂ«rballueshme ofron njĂ« vlerĂ« tĂ« pakrahasueshme nĂ« treg,â shprehet ajo. âAplikacioni falas GESKE me inteligjencĂ« artificiale i lejon pĂ«rdoruesit tĂ« bĂ«jnĂ« skanimin e lĂ«kurĂ«s dhe tĂ« marrin rekomandime tĂ« personalizuara pĂ«r pajisjet qĂ« pĂ«rshtaten mĂ« mirĂ« me rutinĂ«n e tyre, sĂ« bashku me mbi 1,000 video nĂ« 46 gjuhĂ« qĂ« tregojnĂ« pĂ«rdorimin e secilit produkt.â
Â
Â

Furça inteligjente për fytyrën me funksione 3-në-1: ngritje, forcim dhe tonifikim të lëkurës
Â
Â
SmartAppGuided⹠Sonic Thermo Facial Brush nga Geske është ndër pajisjet më të njohura.
Â
Tendencat në rritje të teknologjisë së bukurisë
Secila pajisje e Geske është krijuar për të adresuar një problem specifik të lëkurës dhe brandi u përgjigjet nevojave të të gjitha grupmoshave. Cherne thekson se kërkesa për teknologji të përballueshme dhe të personalizuara ka qenë shtysa kryesore për krijimin e brandit. Pajisjet Hello Kitty po rezultojnë veçanërisht të pëlqyera në të gjitha tregjet.
âNĂ« aspektin e tendencave, konsumatorĂ«t po kĂ«rkojnĂ« produkte multifunksionale qĂ« ndihmojnĂ« nĂ« pĂ«rmirĂ«simin e shĂ«ndetit tĂ« pĂ«rgjithshĂ«m tĂ« lĂ«kurĂ«s. ShumĂ« prej pajisjeve tona pĂ«rfshijnĂ« deri nĂ« nĂ«ntĂ« teknologji tĂ« ndryshme,â shton ajo.
Duke lidhur rritjen e industrisĂ« globale tĂ« kujdesit pĂ«r lĂ«kurĂ«n me shĂ«ndetin dhe mirĂ«qenien personale, Cherne thekson ndikimin e rrjeteve sociale dhe e-commerce. âNdĂ«rgjegjĂ«simi global pĂ«r produktet e kujdesit pĂ«r lĂ«kurĂ«n dhe teknologjinĂ« e bukurisĂ« Ă«shtĂ« rritur ndjeshĂ«m. Me gjithĂ« teknologjitĂ« mĂ« tĂ« fundit qĂ« janĂ« tĂ« disponueshme sot pĂ«r pĂ«rmirĂ«simin e pamjes dhe shĂ«ndetit tĂ« lĂ«kurĂ«s, konsumatorĂ«t janĂ« mĂ« tĂ« motivuar pĂ«r tĂ« investuar nĂ« kujdesin ndaj vetes dhe bukurisĂ«,â pĂ«rfundon ajo.
Â






