News

GESKE në misionin e saj për të demokratizuar kujdesin për lëkurën e shëndetshme

Aplikacioni falas me inteligjencë artificiale GESKE u ofron konsumatorëve një analizë të lëkurës për të kuptuar më shumë mbi nevojat e saj.
Aplikacioni falas me inteligjencë artificiale GESKE u ofron konsumatorëve një analizë të lëkurës për të kuptuar më shumë mbi nevojat e saj.

 

E njohur për qasjen e saj konkurruese në treg, Geske German Beauty Tech po tërheq vëmendjen në tregtinë ndërkombëtare të bukurisë nëpër pika duty-free. Ky brand inovativ i kujdesit për lëkurën ndërthur teknologjinë më të avancuar me formula të testuara klinikisht për të ofruar zgjidhje efikase dhe të sofistikuara për kujdesin e lëkurës. 

 

Linje speciale me Hello Kitty
Seria e produkteve Hello Kitty nga Geske përfshin furça sonike për fytyrën, pajisje MicroCurrent, maska inteligjente, energjizues për sytë dhe sprej freskues për fytyrën.

 

 

Personalizim dhe çmim i arritshëm

Në lidhje me avantazhin konkurrues, Cherne thekson se çmimi është një nga faktorët diferencues më të rëndësishëm. Sipas saj, Geske po zëvendëson suksesshëm brandet e tjera që shesin pajisje me të njëjtat teknologji për çmime deri në pesë herë më të larta.

“Qëllimi ynë është të demokratizojmë kujdesin për lëkurën e shëndetshme dhe të bukur. Gama jonë e produkteve me çmime të përballueshme ofron një vlerë të pakrahasueshme në treg,” shprehet ajo. “Aplikacioni falas GESKE me inteligjencë artificiale i lejon përdoruesit të bëjnë skanimin e lëkurës dhe të marrin rekomandime të personalizuara për pajisjet që përshtaten më mirë me rutinën e tyre, së bashku me mbi 1,000 video në 46 gjuhë që tregojnë përdorimin e secilit produkt.”

 

 

Furça inteligjente për fytyrën me funksione 3-në-1: ngritje, forcim dhe tonifikim të lëkurës

 

 


SmartAppGuided™ Sonic Thermo Facial Brush nga Geske është ndër pajisjet më të njohura.

 

Tendencat në rritje të teknologjisë së bukurisë

Secila pajisje e Geske është krijuar për të adresuar një problem specifik të lëkurës dhe brandi u përgjigjet nevojave të të gjitha grupmoshave. Cherne thekson se kërkesa për teknologji të përballueshme dhe të personalizuara ka qenë shtysa kryesore për krijimin e brandit. Pajisjet Hello Kitty po rezultojnë veçanërisht të pëlqyera në të gjitha tregjet.

“Në aspektin e tendencave, konsumatorët po kërkojnë produkte multifunksionale që ndihmojnë në përmirësimin e shëndetit të përgjithshëm të lëkurës. Shumë prej pajisjeve tona përfshijnë deri në nëntë teknologji të ndryshme,” shton ajo.

Duke lidhur rritjen e industrisë globale të kujdesit për lëkurën me shëndetin dhe mirëqenien personale, Cherne thekson ndikimin e rrjeteve sociale dhe e-commerce. “Ndërgjegjësimi global për produktet e kujdesit për lëkurën dhe teknologjinë e bukurisë është rritur ndjeshëm. Me gjithë teknologjitë më të fundit që janë të disponueshme sot për përmirësimin e pamjes dhe shëndetit të lëkurës, konsumatorët janë më të motivuar për të investuar në kujdesin ndaj vetes dhe bukurisë,” përfundon ajo.


 

Tags: