News

GESKE në misionin e saj për të demokratizuar kujdesin për lëkurën e shëndetshme

GESKE në misionin e saj për të demokratizuar kujdesin për lëkurën e shëndetshme
Aplikacioni falas me inteligjencë artificiale GESKE u ofron konsumatorëve një analizë të lëkurës për të kuptuar më shumë mbi nevojat e saj.
Aplikacioni falas me inteligjencë artificiale GESKE u ofron konsumatorëve një analizë të lëkurës për të kuptuar më shumë mbi nevojat e saj.

 

E njohur për qasjen e saj konkurruese në treg, Geske German Beauty Tech po tërheq vëmendjen në tregtinë ndërkombëtare të bukurisë nëpër pika duty-free. Ky brand inovativ i kujdesit për lëkurën ndërthur teknologjinë më të avancuar me formula të testuara klinikisht për të ofruar zgjidhje efikase dhe të sofistikuara për kujdesin e lëkurës. 

 

Linje speciale me Hello Kitty
Seria e produkteve Hello Kitty nga Geske përfshin furça sonike për fytyrën, pajisje MicroCurrent, maska inteligjente, energjizues për sytë dhe sprej freskues për fytyrën.

 

 

Personalizim dhe çmim i arritshëm

Në lidhje me avantazhin konkurrues, Cherne thekson se çmimi është një nga faktorët diferencues më të rëndësishëm. Sipas saj, Geske po zëvendëson suksesshëm brandet e tjera që shesin pajisje me të njëjtat teknologji për çmime deri në pesë herë më të larta.

“QĂ«llimi ynĂ« Ă«shtĂ« tĂ« demokratizojmĂ« kujdesin pĂ«r lĂ«kurĂ«n e shĂ«ndetshme dhe tĂ« bukur. Gama jonĂ« e produkteve me çmime tĂ« pĂ«rballueshme ofron njĂ« vlerĂ« tĂ« pakrahasueshme nĂ« treg,” shprehet ajo. “Aplikacioni falas GESKE me inteligjencĂ« artificiale i lejon pĂ«rdoruesit tĂ« bĂ«jnĂ« skanimin e lĂ«kurĂ«s dhe tĂ« marrin rekomandime tĂ« personalizuara pĂ«r pajisjet qĂ« pĂ«rshtaten mĂ« mirĂ« me rutinĂ«n e tyre, sĂ« bashku me mbi 1,000 video nĂ« 46 gjuhĂ« qĂ« tregojnĂ« pĂ«rdorimin e secilit produkt.”

 

 

Furça inteligjente për fytyrën me funksione 3-në-1: ngritje, forcim dhe tonifikim të lëkurës

 

 


SmartAppGuidedℱ Sonic Thermo Facial Brush nga Geske Ă«shtĂ« ndĂ«r pajisjet mĂ« tĂ« njohura.

 

Tendencat në rritje të teknologjisë së bukurisë

Secila pajisje e Geske është krijuar për të adresuar një problem specifik të lëkurës dhe brandi u përgjigjet nevojave të të gjitha grupmoshave. Cherne thekson se kërkesa për teknologji të përballueshme dhe të personalizuara ka qenë shtysa kryesore për krijimin e brandit. Pajisjet Hello Kitty po rezultojnë veçanërisht të pëlqyera në të gjitha tregjet.

“NĂ« aspektin e tendencave, konsumatorĂ«t po kĂ«rkojnĂ« produkte multifunksionale qĂ« ndihmojnĂ« nĂ« pĂ«rmirĂ«simin e shĂ«ndetit tĂ« pĂ«rgjithshĂ«m tĂ« lĂ«kurĂ«s. ShumĂ« prej pajisjeve tona pĂ«rfshijnĂ« deri nĂ« nĂ«ntĂ« teknologji tĂ« ndryshme,” shton ajo.

Duke lidhur rritjen e industrisĂ« globale tĂ« kujdesit pĂ«r lĂ«kurĂ«n me shĂ«ndetin dhe mirĂ«qenien personale, Cherne thekson ndikimin e rrjeteve sociale dhe e-commerce. “NdĂ«rgjegjĂ«simi global pĂ«r produktet e kujdesit pĂ«r lĂ«kurĂ«n dhe teknologjinĂ« e bukurisĂ« Ă«shtĂ« rritur ndjeshĂ«m. Me gjithĂ« teknologjitĂ« mĂ« tĂ« fundit qĂ« janĂ« tĂ« disponueshme sot pĂ«r pĂ«rmirĂ«simin e pamjes dhe shĂ«ndetit tĂ« lĂ«kurĂ«s, konsumatorĂ«t janĂ« mĂ« tĂ« motivuar pĂ«r tĂ« investuar nĂ« kujdesin ndaj vetes dhe bukurisĂ«,” pĂ«rfundon ajo.


 

Tags: